Mehmet Akif Ersoy Devlet Hastanesi yönetimi, Kurban Bayramı dolayısıyla bayram mesaisinde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret ederek bayramlarını kutladı. Hastanenin farklı birimlerinde gerçekleştirilen ziyaretlerde sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları için teşekkür edilirken, hastalar ve yakınlarıyla da bir araya gelindi.
Bayram programı kapsamında hastane yönetimi; acil servis, yoğun bakım üniteleri ve yataklı servisleri tek tek ziyaret etti. Bayram günü olmasına rağmen görevlerinin başında bulunan doktorlar, hemşireler, ebeler, teknisyenler ve diğer sağlık personelleriyle görüşen yönetim, çalışanların bayramını kutlayarak görevlerinde kolaylıklar diledi.
Gerçekleştirilen ziyaretler sırasında hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada sağlık çalışanlarının fedakârlığına dikkat çekilerek şu ifadelere yer verildi; “Bayram tatili gözetmeksizin, halkımızın sağlığı için büyük bir fedakarlık ve sorumluluk bilinciyle görev yapan tüm mesai arkadaşlarımıza minnettarız. Sağlık ordumuzun her bir ferdi, her zamanki gibi bugün de görevini en iyi şekilde yerine getirmektedir. Tüm fedakâr sağlık çalışanlarımızın ve ailelerinin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimizle kutlar; huzurlu, mutlu ve sağlıklı bir bayram geçirmelerini dileriz.”
Sağlık çalışanlarına yönelik ziyaretlerin yanı sıra hastanede tedavi gören hastalar ve hasta yakınları da unutulmadı. Servisleri gezen hastane yönetimi, hastaları odalarında ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti, bayramlarını kutladı ve acil şifalar temennisinde bulundu.
Bayram gününde gerçekleştirilen ziyaretler, hem sağlık çalışanlarına moral oldu hem de hastane ortamında bayram dayanışmasının güçlü şekilde hissedilmesini sağladı.