Çanakkale siyasetinin ve bürokrasisinin Ankara’daki güçlü isimleri, memleketlerinden gelen sivil toplum kuruluşu temsilcilerini ve esnaf odalarını ağırlamaya devam ediyor. İçişleri Bakan Yardımcısı Bülent Turan, AK Parti MKYK Üyesi Jülide İskenderoğlu ile birlikte Yenice Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Ümit Aynalı ve yönetim kurulu üyelerini kabul etti. Yenice'nin ulaşım altyapısı, şoför esnafının beklentileri ve taşımacılık sektörünün güncel sorunlarının samimi bir atmosferde ele alındığı görüşme, esnafa tam destek mesajıyla taçlandı.
Görüşmenin ardından sosyal medya hesapları üzerinden önemli değerlendirmelerde bulunan İçişleri Bakan Yardımcısı Bülent Turan, şoför esnafının ilçenin ekonomik canlılığındaki rolüne dikkat çekti. Turan, açıklamasında şu ifadelere yer verdi; "İlçemizin ulaşımında önemli bir sorumluluk üstlenen şoför esnafımızın taleplerini, beklentilerini ve sektörün gündemine ilişkin konuları değerlendirdik. Alın teriyle çalışan, üreten ve şehrimizin ekonomisine katkı sunan esnafımızın her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. İnanıyoruz ki; ortak akıl, istişare ve dayanışma ruhuyla Yenice’mizin gücü daha da artacak, esnafımız kazanmaya devam edecektir. Birlikte üretecek, birlikte güçlenecek; Yenice için çalışmayı sürdüreceğiz."
Yenice şoför esnafının haklarını savunmak ve sektörü ileriye taşımak adına görev yapan yönetim kuruluna başarılar dileyen Bülent Turan; Oda Başkanı Ümit Aynalı başta olmak üzere Yönetim Kurulu Üyeleri Veysel Asardağ, Metin Oruç ve Muammer Avcı’ya tebriklerini iletti. Görüşmeye eşlik eden AK Parti MKYK Üyesi Jülide İskenderoğlu ile birlikte, Yenice’nin ve Çanakkale'nin her bir köşesindeki esnafın sesi olmaya devam edeceklerini belirten Turan, yerel kalkınmanın esnafa verilen destekle ivme kazanacağını vurguladı. Ankara’da gerçekleşen bu verimli istişare toplantısı, çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
(ERHAN TAYLAN)