Özel güvenlik görevlilerinin 26-30 Haziran tarihleri arasında kutlanan Özel Güvenlik Haftası, gerçekleştirilen çeşitli etkinliklerle kutlanıyor.
Hafta kapsamında özel güvenlik görevlileri, Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman ve İl Emniyet Müdürü Ergün Dağıstanlı’yı makamlarında ziyaret etti. Ziyaretler sırasında, kent genelindeki çalışmalara katkılarından dolayı özel güvenlik görevlilerine teşekkür belgeleri takdim edildi.
Kutlama programı dahilinde ayrıca, kentte faaliyet gösteren çeşitli kurumlarda görev yapan özel güvenlik personeli de görev yerlerinde ziyaret edilerek haftaları tebrik edildi.
(HABER MERKEZİ)