Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Çanakkale Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, kampüste kurum içi iletişimi ve aidiyet duygusunu güçlendirmek amacıyla başlattığı anlamlı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Büyük ilgi gören "Çay Saati" etkinliklerinin dördüncüsü, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının başarıyla tamamlanması vesilesiyle okul bahçesinde gerçekleştirildi.
Meslek Yüksekokulu bünyesindeki akademik personeli, idari kadroyu ve geleceğimizin teminatı olan öğrencileri aynı masada buluşturan bu özel etkinlikte, geride bırakılan yoğun akademik yılın genel bir değerlendirmesi yapıldı. Özellikle zorlu geçen final sınavları döneminin stresini ve yorgunluğunu üzerlerinden atmak isteyen öğrenciler, hocalarıyla samimi bir ortamda karşılıklı fikir alışverişinde bulunma imkânı yakaladı.
Artık bir gelenek haline gelen ve serinin dördüncü buluşması olan program, taze çaylar ve lezzetli atıştırmalık ikramları eşliğinde başladı. Sıcak sohbetlerin ardından kampüsteki coşku, eğlenceli oyunlar ve aktivitelerle zirveye ulaştı.
Günün ritmine uygun çalan neşeli şarkılar eşliğinde hep birlikte eğlenen öğrenciler ve öğretim elemanları, geride bıraktıkları güzel yılı "Çay Saati" buluşmasında çektirdikleri bol bol hatıra fotoğrafı ile ölümsüzleştirdiler. Etkinlik, yeni akademik yılda yeniden aynı enerjiyle buluşma temennileriyle sona erdi.