yandexmetrikacounter
Gelibolu’da Eğitim Yılı Gururla Kapandı: İl | Çanakkale Olay

Gelibolu’da Eğitim Yılı Gururla Kapandı: İlçe Müdürü Kadir Aydın’dan Türkiye Yüzyılı Vurgusu!

Gelibolu İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Aydın, başarılarla dolu geçen 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda öğretmen, öğrenci ve velilere teşekkür ederek tatil müjdesini verdi.

194

Gelibolu’da binlerce öğrenci ve öğretmen için çalacak olan son zille birlikte bir eğitim-öğretim yılı daha başarıyla geride kalıyor. Yıl boyunca ilçede yürütülen akademik, sosyal, kültürel ve sportif çalışmaların meyvelerini toplama vakti gelirken, Gelibolu İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Aydın tüm eğitim camiasını kucaklayan çok samimi ve anlamlı bir kapanış mesajı yayımladı.

"Büyük Bir Huzur ve Başarıyı Birlikte Yaşıyoruz"

Eğitimin tüm bileşenlerine tek tek seslenen İlçe Müdürü Kadir Aydın, geride bırakılan dönemin büyük bir fedakarlık ürünü olduğuna dikkat çekti. Eğitim ailesinin ortak çabasına değinen Aydın, "Kıymetli Mesai Arkadaşlarım, Gelibolu Maarif Ailesi; Sevgili Öğrencilerimiz, Değerli Velilerimiz ve Eğitim Ailemizin Çok Değerli Paydaşları; 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nı; emek, gayret, fedakârlık ve başarılarla tamamlamanın huzurunu hep birlikte yaşıyoruz" diyerek tüm eğitim çalışanlarına, yöneticilere ve öğretmenlere çocukların en iyi şekilde yetişmesi için sergiledikleri özveriden dolayı gönülden teşekkürlerini iletti.

Öğrencilere Tatil Tavsiyesi: "Öğrenme Hayatın Her Anında"

Yıl boyunca sıralarda dirsek çürüten, sınavlarda ter döken öğrencileri de unutmayan Kadir Aydın, onlara hem dinlenme hem de kişisel gelişim tavsiyelerinde bulundu. Öğrencilerin güzel bir tatili sonuna kadar hak ettiğini belirten Aydın, "Sevgili öğrencilerimiz; yıl boyunca gösterdiğiniz azim ve emeğin karşılığı olarak güzel bir tatili hak ettiniz. Tatilinizi dinlenerek, bol bol kitap okuyarak, yeni deneyimler kazanarak ve sevdiklerinizle kaliteli zaman geçirerek değerlendirmenizi temenni ediyorum. Unutmayın ki öğrenme, sadece okulda değil hayatın her anında devam eden bir yolculuktur" diyerek öğrenmenin okul duvarlarıyla sınırlı kalmaması gerektiğinin altını çizdi.

Velilere Teşekkür ve "Türkiye Yüzyılı" Hedefi

Eğitimin gizli kahramanları olan velilere, süreç boyunca gösterdikleri güven, destek ve güçlü iş birliği için özel olarak şükranlarını sunan İlçe Müdürü Kadir Aydın, çocukların gelişim yolculuğunda ailelerin en güçlü rehber olmaya devam edeceğine olan inancını tazeledi. Geleceğe dair vizyoner hedefleri de paylaşan Aydın, mesajını şu sözlerle tamamladı: "Gelibolu’muzda eğitimin niteliğini artırmak, çocuklarımızı Türkiye Yüzyılı vizyonuna uygun şekilde bilgiyle, değerlerle ve güçlü karakterle yetiştirmek adına hep birlikte çalışmaya devam edeceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın başarıyla tamamlanmasında emeği geçen tüm eğitim çalışanlarımıza teşekkür ediyor; öğrencilerimize ve ailelerine sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyorum" şeklinde ifade etti.

(ERHAN TAYLAN)
Paylaş