Bir eğitim-öğretim yılının daha sonuna gelinirken, karne heyecanı yaşayan tüm öğrencileri tebrik eden İçişleri Bakan Yardımcısı Bülent Turan, yayımladığı mesajda öğrencilere iyi tatiller diledi.
Karne alan tüm öğrencilerin gösterdikleri emeğin ve gayretin takdire şayan olduğunu ifade eden Turan, "Bir yıl boyunca azimle çalışan, emek veren tüm evlatlarımızı yürekten tebrik ediyorum. Karneler sadece notları değil; gösterilen çabayı, edinilen tecrübeleri ve kurulan hayalleri de yansıtır. Her bir evladımızın geleceğe umutla yürüdüğüne inanıyoruz." dedi.
Öğrencilerin başarısında öğretmenlerin ve ailelerin büyük pay sahibi olduğunu vurgulayan Turan, "Çocuklarımızı bilgiyle, sabırla ve özveriyle geleceğe hazırlayan kıymetli öğretmenlerimize, her zaman yanlarında olan fedakâr velilerimize gönülden teşekkür ediyorum. Eğitim, ancak aile, öğretmen ve öğrencinin ortak gayretiyle başarıya ulaşır." ifadelerini kullandı.
Mesajının sonunda öğrencilere tatil tavsiyesinde bulunan Turan, "Yaz tatilini dinlenerek, bol bol kitap okuyarak, sevdiklerinizle vakit geçirerek ve yeni döneme hazırlanarak değerlendirmenizi temenni ediyorum. Tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize sağlıklı, huzurlu ve güzel bir tatil diliyoruz." dedi.
(HABER MERKEZİ)