yandexmetrikacounter
Çanakkale Türkgücü’nü deviren Karabiga Spor | Çanakkale Olay

Çanakkale Türkgücü’nü deviren Karabiga Spor 1. Amatör Lig’e yükseldi!

Çanakkale amatör futbolunda nefes kesen final müsabakasının ardından şampiyonluk kupası Karabiga Spor’un oldu. Çanakkale Türkgücü Spor’u mağlup ederek adını üst lige yazdıran Karabiga Spor, tüm beldeye büyük bir gurur yaşattı. Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi, "Şampiyonluk Karabiga'ya çok yakıştı!" dedi.

234

Biga ilçemizin futbola tutkun sahil beldesi Karabiga’da tarihi bir spor başarısına imza atıldı. Çanakkale amatör liglerinde haftalardır süren şampiyonluk ve üst lige yükselme mücadelesinde düğüm, oynanan dev final müsabakasıyla çözüldü. Muhteşem bir taraftar desteğini arkasına alarak sahaya çıkan Karabiga Spor, güçlü rakibi Çanakkale Türkgücü Spor ile oynadığı final maçından zaferle ayrılmayı başardı.

123233_wuciwug_714d8bea_canakkale-turkg.jpeg

Rakibini mağlup ederek şampiyonluk kupasını havaya kaldıran mavi-beyazlı ekip, adını resmen 1. Amatör Lig’e yazdırdı. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte yeşil sahada başlayan coşku, Karabiga sokaklarına taşarak tam bir karnaval havasına dönüştü.

123233_wuciwug_c473db63_canakkale-turkg.jpeg

Büyük başarıda yönetim, teknik ekip ve taraftar kenetlendi

Sezon başından bu yana istikrarlı grafiği ve oynadığı göze hoş gelen futbolla şampiyonluğun en güçlü adayı olduğunu gösteren Karabiga Spor, finalde de hata yapmadı. Çanakkale Türkgücü Spor karşısında sergilenen yüksek motivasyon ve sahaya yansıtılan takım ruhu, kupayı getiren en büyük etken oldu.

123233_wuciwug_77f3469c_canakkale-turkg.jpeg

Karabiga halkının ve taraftar gruplarının doksan dakika boyunca susmaksızın yaptığı tezahüratlar, futbolculara adeta itici güç oldu. Teknik heyetin taktik hamleleri ve yönetimin kulübe sağladığı huzurlu çalışma ortamı, Karabiga Spor’u hak ettiği bir üst lige taşımayı başardı.

123233_wuciwug_351ec514_canakkale-turkg.jpeg

Ahmet Elbi: "Şampiyonluk Karabiga'ya çok yakıştı!"

Karabiga Spor’un şampiyonluğunu ilan etmesi ve kupayı kucaklamasının ardından tüm belde halkına hitaben tebrik ve teşekkür mesajı yayımlayan Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi, spora ve sporcuya verdikleri desteğin karşılığını almaktan büyük gurur duyduklarını belirtti.

123233_wuciwug_4cbd0b72_canakkale-turkg.jpeg

Karabiga Spor camiasını yürekten kutlayan Başkan Ahmet Elbi, mesajında şu ifadeleri kullandı; “Şampiyon Karabiga Spor! Tebrikler Karabiga Spor... Final müsabakasında Çanakkale Türkgücü Spor'u mağlup ederek 1. Amatör Lig'e yükselen ve şampiyonluk sevinci yaşayan Karabiga Spor'umuzu yürekten kutluyorum. Bu büyük başarıda emeği bulunan yönetimimizi, teknik ekibimizi, futbolcularımızı ve her zaman takımının yanında olan taraftarlarımızı tebrik ediyorum. Karabiga'mıza bu gururu yaşatan tüm sporcularımıza teşekkür ediyor, 1. Amatör Lig'de başarılar diliyorum. Şampiyonluk Karabiga'ya çok yakıştı! Hayırlı olsun inşallah...”

123233_wuciwug_0ea1d844_canakkale-turkg.jpeg

Gelecek sezon 1. Amatör Lig'de Çanakkale'yi ve Biga coğrafyasını temsil edecek olan Karabiga Spor'un, güçlü bir kadro yapılanmasıyla yeni ligde de zirveyi hedefleyeceği öğrenildi. Beldede şampiyonluk kutlamalarının önümüzdeki günlerde de çeşitli etkinliklerle devam etmesi bekleniyor.

123233_wuciwug_fbc993e1_canakkale-turkg.jpeg

(ERHAN TAYLAN)
Paylaş